23 augusti 2012 : dämn

Jag är typ besatt av mig själv. Besatt av tanken att jag är en jätte människa.. Suttit och googlat kändisars längd och vikt för att jämföra, yes im sick. Men så fort jag reser mig från bussätet och är 15cm längre än de taniga förortsmammorna mår jag dåligt. Inte nog med att jag är längre, mycket längre, än de flesta jag är dessutom normalviktig. Jag är inte tjock men jag är stor. Oftast ser jag det som en fördel, men många gånger mår jag fett dåligt över att jag, enligt dagens research, väger 15 kg mer än ex. Liv Tyler som är lika lång som mig men ändå ser mer curvy ut, eller? Blir fan galen på mig själv. Visst jag försöker gå ner några kg till, minst 5, och det är på väg, men fortfarande.. Dessutom är ju alla killar så jävla små och smala, kan inte de växa och sluta kolla på miniprinsessor med silikonbröst? Embrace someone who actually looks like a woman, en äkta sådan, nothin fake bout this body iaf. Fan va instängd man är här, hbg. Vill bort. Om en månad!!!!!


Kommentarer
Karolina

Va snackar du om bruden?! You are fucking fabulous!!! Inspektera dina bilder så har du beviset.

Greetings from LA ;)

2012-08-28 @ 07:59:06
URL: http://sofistikerat.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0