21 augusti 2012 : irritation

idag irriteras jag över hur mycket falsk marknadsföring det finns. "Oh, nu kan du se patti smith ställa ut på Louisiana" - översättning "Här kan du betala, hoppas du får en plats och kanskekanskekanske, med mycket tur få se henne läsa ur sin bok i 10min..." eller varför inte sätta upp affischer kring hela staden som säger att bob hund ska spela i hamnen, sedan bjuda in en på fb, hänvisa till hemsida och där skriva Thomas Östberg istället för bob hund??? och dessutom ta 320 jävla kroner för skiten? VAH!?
.
Jaja, dagens agg ute. Ska fixa med CSN utskrifter nu och kanske åka till stan och handla ny ansiktskräm. Hunden har ont i magen o blir rädd för sig själv. Har badat massa de senaste dagarna, har vart så sjuuukt varmt! happy me! jas har dragit sig tillbaka till milano och jag borde planera min avfärd snart. HAr inte gjort mycket de senaste dagarna, as i can recall, seglat, hängt på hven, sushimiddag hos sandra, stan en runda med jas en tråkig lördag och myshäng i solen på hampan. träffat felix o hans nya. Gah... fick en fet downer idag, när jag peppat massa hela veckan.. På tal om det måste jag kolla mailen... -.- idioti är det. hejdå


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0