14 augusti 2012 : berättelser

Skönt att vara tillbaka i den slöa verkligheten, det allra sämsta med att vara arbetslös. Jag som aldrig är det? Jag som aldrig är pank.. but still i am. Har tagit en powerwalk, tränat benstyrka och sprungit intervaller. Mamma lagade supergoda getostmackor. And soon im off to theo's w jaz. Comfort.
 
Helgen var fet! Vi chillade, jobbade i skogen och backstagegaten, Träffa kändisar och sånt! Haha. Hann med en tur ner till 2alång för att möta mattias och gänget, även johan och olle var där! fuun! Tog hand om en full simon en kväll, lyckades ändå tappa bort honom! Hängde en heldag med Emil och åt nog världens dyraste kinesmat. Annorledes var det fest, såg mycket men knappt allt jag ville se. Bra sällskap att jobba med! God mat! Sista kvällen var kaos, mina sms är inte lugna! But i had fuuuun med en fett awesome snubbe som jag säkert aldrig kommer träffa igen. Tho i wish. Anyways. fkthat snart flyttar jag! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0