25 april 2012 : bajs

Såhär ser jag tydligen ut efter att jag tränat.. tror inte riktigt på det. Jag är bitter idag. Jag har ätit för många kalorier.. inte för att jag tror att det gör så mycket egentligen men principen!! Kom hem från skolan sur och trött och hungrig och slängde i mig billig pyttipanna i ren ilska.. dumt.
.
Sur är jag för att det finns så många idioter.. Folk i mina klasser framförallt, just idag. Besserwissrar som försöker slå ner mig för att få sig själva att se bättre ut. Come on, ni är äldre än mig.. SERIÖST? Jag är sur på min lärare som säger att en uppgift vi redan lämnat in ska va gjord i in design fast vi hade första lektionen idag.. SERIÖST? Lärare är ett slag för sig, trots att jag tycker om denna kursen!
.
Det va min dag i ett nötskal. Nu ska jag duscha och plugga(kolla film). Kommer ändå inte förstå mycket av morgondagens tenta, har ju inte varit på en enda lektion för FEKen... -.- Snart helg, snart hem till m&p<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0