22 april 2012 : oj

Bra gårdag! Trots att tentan inte gick vägen (enligt mig), tog jag en firande kaffe på pressan och tränade i en h innan jag drog hem och hade en lugn eftermiddag tills lite folk kom över och vi påbörjade vad jag tror blev årets längsta förfest, men trevligt hade vi! Vid 3 tiden drog vi ner mot gamlestan, från ett gäng på 9 pers till en tapper 4hörning. Kön till Loftet va tyvärr lång och stället fullsatt så vi drog hem mot karolina och avslutade kvällen med vaniljsocker/citron/rum, the new tequila! Nu är jag barabara trött. Och fundersam över varför jag är dubbelt så stor som alla, Hejhå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0