21 april 2012 : tänktänk

Dagens tankar:
- Kvinnor i medelåldern bör ej springa runt på gymmet endast i förd sport BH, de bör heller ej ha låg midja på sina byxor.. fruktansvärd syn... Jag ska bli världens mest classy lady när jag är gammal!
- bästa reklamen på TV just nu: Volvo OCH självklart Sloggi reklamen som inte redigerar sina modellers rumpor (if you look close u can see tiny bumps, lovin it!)
- på tal om reklam: fri surf-reklamen! haha dör, "vad gör ni?" "surfar.." "så mycket vi vill"
- en annan assum reklam: Postkodslotteriet: "kan vei viinnaaa" "förti miljoooooner"
- ikv ska jag dricka gin/tonic och känna mig lite fin!
- tillägg: älskar också låten i intersport reklamen & OFC Familjens Panta Mera version! fkn fab!
.
F.ö trodde min kära far på att jag hade skrivit "Båda har styr i sig" som svar på tentafrågan: Vad har målstyrning gemensamt med ... styrkontrollen? Det tyckte jag var roligt. Är jag så dryg?
.
lagom förståligt inlägg va? xD


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0