2 april 2012 : scholka

Försöker febrilt få er medkänsla! Stackars mig som valt att läsa dubbelt och som har tenta imorgon och känner att jag knappt kan ett dyft om bokföring. Som har tagit vatten över huvudet och har 2uppg som ska in denna veckan och två nästa. Som är arg på skolan som tar min tid och mina pengar pga. alldeles för många grupparbeten och små uppgifter och utskrifter och dyra böcker trots att svensk skola ska va "gratis". Blää! Solen skiner och jag hade så mycket hellre tagit en kaffe och läst en bok.
.
På tors ska jag åka hem, och innan dess ska allt ovanstående vara fixat.. MY ASS! Var tror de alltså!? Plugga på röda dagar är inte vad jag hade tänkt mig.. Dåligt upplägg är vad jag kallar det.. -.- ARG är jag. ARG på skolan. Ska skriva massa dåligt på utvärderingarna...
.
Menmen thats life och jag ska ta tag i't nu.. Moms och arbetsgivaravgift betalas varje månad eller i samband med fakturering. Och jävligt många bokslut skall göras... -.-


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0