19 april 2012 : and again..

Precis som jag ringde och sa till far min blev jag fruktansvärt nedstämd efter mitt friskis besök. Efter två h hårt slitande och svettande möts jag i dörren ut av miss perfect med sällskap (läs släptåg). Mr 2m snygg + miss never lifted a weight in her life but still have the most awesome body ever, perfect hight and perfect skin etcetera... FML vad det enda jag kunde slänga ur mig.
.
Vill se resultat. Vill få bekräftelse att jag gör rätt. Och det enda alla gör på facebook är att byta bf stup i kvarten. Längtar till jag flyttar hem och kan isolera mig från mitt usla liv. Skolan, träningen, sökande efter ett jobb, kärlek, vänskap. Min bok tar snart slut. Failure alltihop. Vet inte ens hur jag ska söka kurser till berlin... allt suger. dessutom är jag förkyld.
.
avslutar med; pick me, choose me, love me! cuz thats all i need from destiny...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0