1 april 2012 : aprilapril

Veckan har gått ut på att plugga typ. Inte så mycket annat egentligen. Läst i solen. Det var pub i torsdags, jobbade faktiskt, drog hem tidigt. Fredags var vi på Lotus för after work, slutade med "förfest" hos olle och en liten titt in på andra lång. Blev en lugn lördag, fick sällskap av en liten lurvig fröken som nu ligger och sover bredvid mig i soffan. Vi har gått långa promenader och myst. Hon gillar att sova på mitt badrumsgolv.. hehe. Kul med lite vänligt sällskap av som gillar att gosa och snällt petar på en med sina tassar så man vaknar kl 7 på morgonen. Glad Louise! Borde skaffa mig en liten sällskapshund som tar hand om mig.
.
Nu borde min koncentration ligga på externredovisning men det är jobbigt när man inte vet om man fattar... Ska ta en fika på stan med Karolina sen också! Och laga mat... borde jag göra...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0