3 september 2011 : det är okej

Things i would like to have:
- nya jodphurs
- seglarskor
- vit stickad bommulströja
- brödrost
- nya svarta jeans
- riktig skinnjacka
- min klocka fixad (och en substitut klocka)
- bra böcker att läsa!
- en ny mobil
- en TV
- oändligt med pengar
- någon att spendera tråkig tid med
- någon att gå på bio, fika, slöa i soffan och dricka te med
- någon att prata skit med, som förstår.
- tid, att läsa, skriva, måla, plugga & träna
- ork att jobba, plugga hårt och träffa vänner, nya som gamla
- målar grejer för att utöva min kreativitet
- tavlor/afficher att pryda mina väggar med
- underkläder
- ett lagom uppklätt halsband, typ som mitt trasiga bruna.
- photoshop till mac
- kameran som mamma bara använder till egon-bilder :p
- doftljus, yankee candel
- lycka
ge mig detta i bday presents så är jag jääätte glad!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0