25 september 2011 : purple watch

cuz i love me most.
SÅ. 20 år fyllda.
Detta är min lista on how to make your bday össum:
.
1. få mamma &pappa att komma upp för att fira dig!
2. gå ut och ät på ottomania, bli för mätt för att orka fira!
3. får världens bästa presenter:
- seglarskor
- lila lambretta klocka (bild)
- kaffekokare
- brödrost
- TV!!
- ny mobil
- mikrovågsugn
- ny skinnjacka (bild)
- össum clutch (bild)
- målar grejer, kokbok m.m
4. gå på stan i solsken och 17° i september
5. klä upp sig snyggt och gå på finsittning
6. få 150pers att sjunga "ja må hon leva" för din skull!
7. dricka vin & dansa till liveband
8. ta taxi hem
9. äta tårta till frukost!
.
jag har det bra, egentligen!
TACK mamma &pappa för att ni är världensvärldensvärldens bästa föräldrar<3
TACK till alla fina människor som gratulerade mig på min dag!
TACK för att det finns några få som är värda så mycket!
TACK alla faddrar och nollor (ettor) för en fin kväll igår!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0