21 september 2011 : 3days...

Saker jag stör mig på idag:
- silikonbröst, vidrigt och omoraliskt!
- par, tvåsamhet, äckligt!
- mig själv och min förkylning
- personer x4, vilket jag iofs alltid brukar störa mig på. Den 3-4e pendlar mellan olika 1-2 stays the same!
- att mamma &pappa inte ringt! ;(
- att jag inte vet om kycklingen i ugnen är klar?! salmonella, nejtack!
- tiden räcker inte till.... städa, laga mat, plugga, gå på utbildningar, sova, bli frisk, mamma o pappa kommer, fylla år :O:O:O herregud vilket jobb!
- OCH glömde!!! HOSTMEDICINEN: smak av vanilj &lakrits... MY ASS! den är så vidrig att jag dör lite 2-3 gånger om dagen! + att jag dubbeldoserar med tablettmedicin också! bra där....
.
nej, kycklingen är NOG klart, 1h? hallå? saknar bella och jag saknar min hund<3 men får träffa dem nästa helg! Varit på SUS utbildning hela dagen, sen åt jag noilas o 2m sushi på favvo stället lilla tokyo. NU: sveriges politiska system, te, hostmedicin. IMRN: pluggplugg + laserdome! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0