18 september 2011 : jag kan vinna

Jag hade velat våga/kunna: - klippa av mig håret - flytande franska &tyska - vara mer snabbtänkt i tal (inte bara i skrift) - klä mig annorlunda (=snyggare) (och ha pengarna till det) - vara konstant glad och sprallig - bara vara - sjunga/spela piano/saxofon - ignorera - koncentrera mig på en sak i taget . Saker jag faktiskt är bra på: - se saker som ingen annan ser/hör (detaljer) - har världens bästa lokalsinne - öra för vad för musik som kommer bli poppis - bry mig.. är däremot dålig på att visa det - att inte ljuga, i princip omöjligt - drömma - planera - anpassa mig till de flesta situationer/människor . Sämsta och bästa egenskaper: - protektionistisk - dölja/visa känslor - kritisk mot det mesta - kan passa in överallt - självmedveten


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0