9 oktober 2011 : infinite

Det har blivit lite mycket vad jag känner och lite lite vad jag gör. Jag tycker inte om migsjälv!!!!! Jag tycker inte om den jag blivit här... Därför är min idé att ändra på det. Skita i det gamla och börja bygga nytt. Börja läsa en kvällskurs, läsa på handels till våren. Kanske rent ut av börja rida igen. Söka mig utomlands. Jag har så mycket kloka tankar och jag är så mycket intelligentare än majoriteten men jag utnyttjar det fel. Vilket iofs inte är det största problemet. Jag kan inte kontrollera mig. Jag har för mycket ilska och besvikelse uppbyggt inom mig. Hur fan blir man av med sådant, när det har byggts upp sedan barnsben? Livet är en ständigt obesvarad fråga. Jag vet inte hur jag ska tackla det. Men en sak vet jag, if you dont let me down i wont let you down. en enkel tes som i praktiken är en ouppfyllbar pofetsia.


Kommentarer
Karolina

:/ det låter inte så bra louise...förstår att du inte vill prata eftersom du aldrig säger nåt, men om, så kan jag lyssna på all skit. hoppas du vet det. du är grym! kom ihåg det.

2011-10-20 @ 16:09:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0