30 oktober 2011 : deep thinking again

what up med allt egentligen. Jag har haft en awesome helg. Men seriöst jag vill sitta i soffan o prata med någon söt människa som jag hålla min hand och säga att jag är värd mer än hela världen. men nej jag är typ ted i himym. desperat. haha åååh drunk or a kid avsnittet. eeeeh kill me slowly. jag är patetisk. wähwähwähwähw. kommer inte på nått bra att säga, ville bara skriva av mig. Att jag är arg för att det alltid känns som att jag inte duger. Skit söt kille alltså, när är det rätt då? Varför får man inte bekräfta människor direkt eller tvärt om? Varför måste man göra allt så komplicerat för att vara normal. bläää är inte så himla krävande. vill bara känna mig omtyckt. någon som bryr sig. och som vill laga mat med mig för nu har jag inte ätit något lagat sedan ... hemma, onsdags alltså. h3h3. bakis pizza med atlas igår räknas inte.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0