3 oktober 2011 : hbg

Helgen är över och jag ska röra mig mot Råå & tandläkaren för att sedan sätta mig på tåget till götet igen: en fransk-affisch à la vänner (fick en sen bday prez av bella<3), fina glas från at och en paris resa rikare!

För om en vecka drar jag och 2m till paris tillsammans med ungdomsfullmäktige i göteborg. Det ska bli så assuuum. Betalar bara halva resan för en vecka med massa nytt folk, god mat, seightseeing, paris i sin helhet! Fantastiskt!

I helgen har jag hängt med Linda och At mest. Lite gratis vin i fre, lite rosé och skaldjur på lördag och bakis thai på söndagen samt ett snabbt besök hos farfar och en fika med farmor. Bra helg!

En sak som jag lär mig mer och mer att uppskatta med hbg är att man går ut med en vän, åker hem med en annan. Det spelar ingen roll vem du kom med, du träffar alltid någon du känner ändå. OCH något som är mycket bättre i hbg än i gbg: utbudet av falaffel och thai som f.ö är både billig och awesome! :D götet: kom igen nu! Det ända ni är bättre på är sushi.... :D gots to run nu puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0