28 novemeber 2011 : önskelista!

  • Pengar!!
  • Resor!!
  • Upplevelser, t.ex festivaler!?
  • Min klocka fixad!
  • Stavmixer
  • Ansiktsbehandling
  • Kavaj (typ), In wear
  • Svart skjorta, sisters
  • Underkläder!
  • Kurslitteratur
  • Tavelramar
  • Byxor som sitter bra..
  • Nytt träningskort
  • Riktigt snygg väska (svart skinn ofc!)
  • Bli riktigt riktigt fett snygg!
  • Hitta något jag brinner för, enormt.
  • En riktigt snygg kille att köra med.
  • En litenliten flodhäst, möjligtvis lejon/giraff.
  • Ett enormt intellekt som ger mig VG + på alla tentor och en framtid...
Även böcker:
- Elsas värld
- Nya Morton boken
- Nån Hemmingway bok
- Naiv. Super - Erlend Loe
- Engångsligg - Josefin Palmgren
- Böcker av Mario Vargas Llosa (ex. Bockfesten)
- Jag vill inte dö jag vill bara inte leva - Ann Heberlein
- Andreas Lokko böckerna
- Bingo Rimérs bok
- Fyra timmars arbetsvecka
- Hur man botar en fanatiker
- Kaffe med musik - Karin Brunk Holmqvist
- En retorikbok skriven av en tjej, ska kollas upp mer.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0