27 november 2011 : första advent

Idag är det första advent och jag tog sovmorgon tills nu för att äta lite pepparkaksfil framför TVn. Är helt tagen av Lalehs verison på Here i go again. SÅ SINNES BRA! I alla fall: här kommer insipration från mitt gamla album blir lika glad VARENDA GÅNG! Kommenterar efter vägen.
Sjukt cool konstnär; Robin Rohde. Såg en utställning med honom när jag var i London med kusinen för cirkus 3 år sedan nu. Fantastisk!
No need to comment. Bra att ha bara! To create art.
Världens mest fantastiska kille hahaha. U cannot not laugh alltså. FAB! HAHA
Och på tal om awkward människor. Family portrait. HEELT underbart! This is what my family photo will look like in the future! HAHA Va fan gör han i trädet?
'
SJUUUUKT FAB kille. Han är jag. Fast en manlig, mörk version. SÅ JÄVLA SNYGG! I'd marry you any day, gorgeous!
Bara allmänt snyggt. Kommer aldrig lämna det svarta, somewhat punkiga. Culture made me.
Do what he tells you to.
Stiliga killarna i hurts. Klär sig awesome, sjunger med smärta i 80-tals anda.
Finns inget mysigare. Och jag är inne i en sån period. aw.
Klockren. Vill ha nått liknande. Chilla mamma. I wont do anything stupid. Blir dock lika glad varje gång av denna bilden.
Hon är sååå snygg. I wish i looked like her. She seams amazing.
Avslutar med en random gammal höst bild på mig. Undrar var den tröjan är... Bella?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0