23 november 2011 : skolarbete över huvet

Idiotiskt mkt att göra. Det går så långsamt..... Ska snart och se Sven Hagströmer föreläsa på handels. Sen back to school och plugga järnet. Wääh, Wikin är nog klar snart, arbetet är SÅ inte klart, inte ens halvvägs. SLOOOW. Imrn ska jag göra juridiktentan som alla gjort när jag var i Paris. Och gå på Maria Wetterstrans föreläsning! Och hinna springa! Igår sprang jag 1h på crossen på gymmet. GRYMT i say! Allt är väl relativt, men jag ska keep it up! Och hinna köpa biljetter till Danger på fredag och få med mig Rasmus och plugga och plugga och plugga. wiie! life's so fun just nu, och är riktigt orolig inför politiktenta-resultatet. Sover dåligt gör jag också. blä.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0