14 november 2011 : sista gången

Detta ÄR, inte förhoppningsvis eller något sådant, det ÄR sista gången jag skriver ett sådant här inlägg. Jag SKA bli smal igen, jag ska bli så fit och snygg tills vårterminen at least. Jag ska träna basket minst 2ggr i veckan och förhoppningsvis om inte skola kommer i vägen fler eller gå på BodyCombat/CXWORKS/AfroPower/Spinning/Gym för att bli assnygg! Jag ska läsa, måla och skriva. Ska plugga duktigt och skita mer i datorn för nu har jag gjort allt jag egentligen vill på datorn, dvs: bloggar, fb, program jag missat på TV. Jag ska bara följa Så mycket bättre, HIMYM, PanAm, Greys, Idol, BBT och Kobra på TV, möjligtvis 1700... nånting. Det är fett iaf! Jag ska börja äta bra! Idag lagade jag wook till tre dagar framöver, sen åker jag faktiskt hem. Ska äta massa frukt också, idag åt jag apelsin till kvällsmat. Det börjar bra förrutom att jag sitter här nu. Its the last time you'll here this from me. Jag och Bella ska bli pangbrudarna nr1! TURE STORY!
.
Och så ska jag ha mitt långa hår tillbaka. Och sluta bita på naglarna..... Och komma in i Edinburgh till hösten! Och fixa att läsa både juridik, ekonomi och MKV och ha kul samtidigt! Nyårslöften eller vad?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0