5 maj 2011 : HEY

IGÅR lagade jag MAT woopah! En av de få rätter jag kan bjöd jag julian på; spenat&riccotta pasta med sparrissås. Verkade vara omtyckt, jag älskar det iaf!
.
Har hittat mitt nya beroende efter doodle-jump, seal hunter och whale rider; robot unicorn attack!! SÅ AWESOME. Ligger inte ett år efter alla eller så, nene.. Men det är värt det! Ska slå mitt 19000 rekord efter att jag sökt jobb och pluggar massooor! Ikväll ska vi se när Oskar och hans band Rocket People spelar på Sticky. Nice! Familjen imrn tror jag? Och solen försöker ta sig fram och värma mig! Några plus i min fattiga vardag! puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0