30 maj 2011 : f1

ligger i min säng, bakis, kl1830 måndag. Haha! I lördags var jag på Park Lane med klasskompisar, ALDRIG MER. fail ställe!
.
Igår var det loppis i majorna, hittade en elafanthängare! Och sedan hade vi skåpslänsning, eller bartömning efter bartömningen med b6, vilket bara kunde sluta på ett sett: vilt! Åh fina människor! Nu ska jag bara få ta på mina nya shorts som ligger hos Anna. Ryktas om fint väder &arbetsintervju imrn!! Woopah! Håller alla tummar jag har!!
.
Tror jag ska köpa pizza och kolla film, aspepp på det! Opponering på onsdag, sen är schools out for summer! Det firas med Pride och en kväll på Kontiki! fint skare va!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0