24 maj 2011 : idebok

Har köpt mig en idébok so whenever im down, bored or whatever så har jag nått att förlita mig på iaf. Förhoppningsvis. Kommer agera dagbok och allmän tankebok. Åh älskar den redan! Är min egen psykolog, haha.
.
Rätt mysig kväll på Notting hill ikv med bra vänner! Tror jag är på gång uppåt, fast ibland betvivlar jag det. Finns fortfarande så mycket att få rätt på BUT imma try as hard as i can. And i do. Lägger fram dumma idéer och säger dumma saker, agerar dumt. Men jag FÖRSÖKER. Försöka är väl det enda man kan göra? And i really do. OCH DU, ja du! De flesta förstår mig. Inse det! Fast jag vet att jag är utbrottet och medbrottslingen.
.
Imorgon kl 7 måste jag hämta min tvätt.... FAIL. Vadå min tid har gått ut så att jag måste boka om? Tänk om det inte funnits en tid imrn klockan 7? ÅH GUD, OM JAG INTE FÅTT MIN TVÄTT!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0