15 maj 2011 : å så var det dax igen

helgen är över. Jag har i princip suttit inne hela dagen, förutom då jag fikade med julian &kajsa. Regnet smattrar mot fönstret och jag är nu inne på dagens fjärde film. Febern gör mig överhettad och jag kommer antagligen vakna svettig. Har ju inte tid för sånt där! En fullsmockad vecka framför mig!! Men fram tills imorgon morgon ska jag faktiskt bara krypa ner under täcket och hålla ut.
.
I fredags fixa vi mat och grejer hos vg och i lördags fikade anna och jag hela dagen tills det blev dags för knytis &eurovision hos Karolina med tjejerna.
.
Vilket piss att vädret har ändrat riktning, speciellt när vi på fredag drar ihop halva göteborg till dionysus!! F.ö ser veckan ut som följer:
Mån; skola + en date med min barndomsvän matilda!
Tis; skola + en fika med daniel!
Ons; provjobba + pirates med anna &ett gäng!
Tors; plugg? och klippning (förhoppningsvis)
Fre; Dionysus!!!
.
Hoppas för allt i världen att jag inte blir sjuk fer reals (tror det är stress &annat som spökar bl.a). Och att vädret bblir bättre!! Och att jag hinner med vår A-uppsats!!! puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0