10 maj 2011 : bara för att..

.. jag lät så less i förra inlägget måste jag kompensera detta med en lista över gårdagens AWESOME saker! Och självklart nån enstaka om idag!
  1. JAG FICK G PÅ TENTANNNN!!! YAAY!
  2. Bella gjorde AWESOME ifrån sig uppe i sthlm på säljmötet!!
  3. Jag lyckades BRA med arbetsintervjun!
  4. Nu har jag minst två jobb, YAY!
  5. Låg i solen med en fin taxvalp &fina vänner &åt thai
  6. Gräsmattehäng/plugg med mina classmates!
  7. 3pack GLASS för 5KR på Willys!
  8. 25° strålande sol!
  9. Beastly, helt klart värd film! (nyversion av Skönheten&Odjuret)
  10. Och idag Siksjön med Kajsa &Anna &självklart Nisse! miep sötevovven!
OK, väger upp med ett minus, eller två..?
1. Jag är SVINTRÖTT 2. Kommer inte träffa Julle på hela veckan.. 3. Framåt veckan blir det fult väder... :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0