22 mars 2011 : oh sunny day

Sitter i min säng, ska glo solsidan &himym &mysa, älskar att vara ensam (ibland), vald ensamhet.
.
Grupparbetet är fix&färdigt & awesomely awesome! Åt årets första pinnglass idag med mina fina killar = det är VÅR! Sen var jag &julian på Universeum för att titta på hajar &apor &få lite regnskogsvärme! Nice!
.
Älskar att solen inte går ner förän vid 7isch nu mer &att det blir sommartid på söndag! &att jag &julian åker till Prag på fredag! &att min första universitetskurs är avslutad på torsdag! Finafina vecka (dispite huvudvärk, stress &sömnsvårigheter..?) Det löser la sig, ska bara lista ut var det beror på, got my suspicions.. pussss!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0