2 mars 2011 : i know places

Wääh ännu en tenta på G. Nej, jag har inte börjat skriva. Behöver moraliskt stöd; PAPPA!!?!
.
Gjorde fetaste övningen igår i skolan, organisationsövning som typ kortspel, fast skitsvårt eftersom endast ickeverbal kommunikation fick användas &bara i vertikal riktning. Vi tröttna på vår chef efter ett tag, han var för långsam i kommunikationen. Fick en lapp om vad vi skulle ge honom i julklapp, svarade en informatör. SHIT vad utbildningsskadad jag är redan! XD
.
Såg True Grit med några classmates häromdan, ASBRA! Se den om ni är big fans of slakt &brutality typ. HEHE.
.
Juste, tänkte ju informera om att jag idag tänker ge mig på pajbak! Woop tänker ni, ouff tänker jag; bränn inte ner stället! Eeeeeller blire auberginegratäng? Nee.. Bara det går att frysa! Och helst tömmer kylen lite ! ;) puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0