12 mars 2011 : too hype

MEN NU kan det nog inte bli sämre! Är bara helt jävla utmattad, kan typ knappt gå (eller stå) &längtar hem massor. Men jag mår otroligt mycket bättre än tidigare! yay!
.
Helgens to do list:
  • STÄDA = dammsuga, plocka undan, byta lakan etc. (när jag orkar dvs)
  • PLUGGA = läsa ut boken (korta lässekvenser fler gånger om dagen, typ på bussen)
  • KIRRA MAT = något jag inte mår illa av men som är mer föda än blåbärssoppa/afil som jag försökt stoppa i mig de senaste 4 dagarna...
  • DUSCHA! = mest för fräsch-hetens skull.
  • hihi.. kanske nätshoppa.. för jag känner mig nog lite bättre då :D
Wääh... vi får väl se hur långt jag hinner på listan. Än är dagen ung. Igår kollade jag på söta hundvalpar hela kvällen &saknade min vovve massa.. ;( Man blir så sentimental av sjukdomar. lol.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0