10 mars 2011 : pest el kolera

Ligger här, på min dödsbädd.. Ne kdn, men har dragit på mig influensan. Tar historian från början;
.
I förrgår tappade jag bort mitt busskort där i även mitt fysiken+skolkort. Trodde inte dagen kunde bli värre, tror inte den blev det heller förutom fete huvudvärk men vi hade en awesome b6 fest. Morgonen efter mår jag sämst, trodde jag var bakis &somnade på lektionen. Insåg att jag inte klarar av det här tog bussen hem i snöstormen (I MARS!! fu vädret) och när jag ska hoppa av får jag böter för att jag inte har busskort... KUL! Som jag bölade sen hela vägen hem och ingen som kunde ta hand om mig... Väl innanför dörren får jag typ springa till toan för att spy. Så har det hållt på sen dess. Det var igår vid halv 3. Jag är helt utmattad nu, men har inte spytt sen.. inatt? awesome! Ska försöka få i mig blåbärssoppan Haris köpte till mig..
.
Det pissigaste är att vi har grupparbete &jag är sjuk.. Vill inte va nån liten glidare.. Det ännu mer pissiga är att världens bästa lillasyster fyller 18 imrn &jag inte kommer kunna åka hem för att gratta henne! ;( fml puss


Kommentarer
Karolina

Usch, fy faan vilken otur du haft! Böterna kunde de ju fan skippat...Tycker så synd om dej men bra du mår bättre nu iaf :)

2011-03-14 @ 18:49:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0