5 juni 2011 : sol

Solbränd, nyduschad, trött, sittandes framför tvn med ett glas vin & ben&jerrys. Äntligen hemma för en liten semester, trots att jag redan saknar götet. Tror jag.. Efter gårdagens katastrofala natt behövs lite nystart eller en vecka för att vila upp sig. Det skulle ju bli så fantastiskt igår med superväder, andralång &håkan. Men inte riktigt så det slutade.... I fredags hade jag väldigt trevligt tsm med Joel, VG och Mattis iaf. En runda in om riorio sedan vidare till pustervik, där det spelade fet musik! Nej, en vecka hemma med sol och gamla vänner kanske är precis vad jag behöver. Återstår att se!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0