27 juni 2011 : Second

Har spenderat ALLDELES för mycket tid tillsammans med mitt fiktionella bästakompis-gäng; SATC! Börjar tro på det de säger, refererar, citerar och pratar engelska.
.
Obviously you'll only get 2 great loves in life, and since i dunno whos reading my blog i aint spearing any details. Mina två great loves är lite flummiga. Den ena har fortfarande skägg, fast jag många, många gånger fått det bortrakat, träffade honom i torsdag och han flyttar till göteborg i höst. Världens helt klart finaste kille. Citerar pappa; "ni är alldeles för lika", konstigt att man har trevligt då? Den andra har många, många namn. Skulle vilja säga "storstäder i allmänhet", but thats not correct. Jag älskar London för dess fantastiska musikaliska underton, jag älskar Barcelona för dess fantastiska arkitektur, Cannes för dess fabulösa atmosvär, Amsterdam för dess sjuka uteliv och fantastiska uppbygnad, Prag för dess knepiga kultur, Paris för att man måste, NÄST sist Berlin för att staden inte ens kan beskrivas med ord, dess historia och mångkultur talar för sig, verkligen! Men närmast mitt hjärta just nu är Göteborg, och här vill jag referera till SATC; im having a relationship with this city. Jag hoppas inte att den sviker mig AS So many great loves do..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0