21 juni 2011 : fml

no plans, no plans, too many plans. fml. Jag vill också ha det gött någon gång, helst i mer än 2minuter... Sjukt onöjd. Sjukt att jag somnade halv 5 inatt och var uppe innan 8, tur att jag somnade om i soffan. Fikade med freddie. Jag vill försvinna iväg. Bortbortbort; Transibiriska, Asien, söderut - indien, bali, nya zeeland, aussie och sedan vidare till kuba, usa en runda(ny, sanfran, cali) might swing by sydafrika, dra nordafrika/mellanöstern och kanske några fler länder i europa innan jag drar hemåt igen. My life would be completed then. OK ska hinna med resterande delar av världen sen också. Men atleast for now!


Kommentarer
hemlig beundrare

GÖÖÖ vilken söt tjej då!

2011-06-25 @ 18:39:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0