20 juni 2011 : funderingar

Varför regnar det inte pengar?
.
När är det min tur att få som jag vill? Eller nej, jag får nästan alltid som jag vill.. När är det min tur att vara lycklig med det jag VILL HA. Inte det jag har, för just nu mår jag bra igen. YAY. Vilket betyder att jag oftast är lyckligare singel eller? Fast jag mådde lite sådär häromdagen. Men iaf! Jag lägger ut lite bilder i nästa inlägg och låter dem tala för sig själv! I might just be a little happy in a near future. Vet inte, eller så ljuger jag bara för mig själv. Bra på det är jag iaf!
.
Spelade Yatzy och kollade film hos athena igår, älskar HELT SERIÖST Yatzy! <3 På torsdag kommer vår båt! WOOP!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0