19 juni 2011 : hej!

Gick ut igår.. trots allt, trots SPÖREGN! Och hade det iofs väldigt, väldigt trevligt! HÖJDPUNKTEN var när jag önskade wrecked metal AV SJÄLVASTE ZEITGEIST på tivvan, high fiveade &snackade med kitty jutbring. BRA KVÄLL! Nu har jag vart ute och gått &krängt indiskt med mamma och pappa. Ska väl över till athena snart!
.
Ligger annars i min säng och lyssnar på Daniel Boyacioglu som helt klart är en av de mest karaktäristiska, karismatiska (vet faktiskt nte vilket ord jag letade efter) peroner jag mött. Ja, jag träffade honom för kanske två år sedan. Nice va? Grym är han! Precis som Zeitgeist! woop!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0