18 juni 2011 : inte kul att vakna

Hade en riktigt fet och awesome dag/kväll igår! Satt hos Viktor och drack bärs och spelade guitar hero! Och såg världens bästa system of a down!!!!! + några fler. De körde helt seriöst nästan bara de bästa låtarna! Åh, så mycket kärlek till dem. Och till ett superbra sällskap!
.
Idag mår jag sämre, men försöker komma ihåg att det är OK att få ångest, och att sörja. Vet inte om jag ska åka hem och vara ensam med mamma och pappa eller sitta här, ensam, utan mamma och pappa ^^ Svårt beslut! Alla är för upptagna för att hänga med mig idag och jag har varken råd eller lust att gå ut... Och petter har lämnat landet, han som är stabil när ingen annan är det, typ jag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0