15 juni 2011 : bra va!

Galet bra gårdag: skrev på papper till nya jobbet! Ficka massa nya kläder och grejer, och är redan schemalagd med massa tider, lovely! Kommer snart bli rik igen! Sen bokade jag Metaltown biljett till fredagen! WOOOP system of a down! SÅ JÄVLA AWESOME DET KOMMER BLI!
.
Gårdagens kväll spenderades med massa fina killar på min "balkong/terass" med lite bärs hehe. Slutade på lite olika håll, eller? Vet inte, men kul som tusan hade vi! :)
.
Nu sitter jag hemma hos athena och "lagar mat", hjälper till viss del till ändå, så länge det blir klart så är jag nöjd! Har inte ätit något riktigt sen i måndags! Då åt jag upp med iofs ;) haha, lovin life för tillfället! Men det vet ni ju alla att det pendlar.. Men veckan is looking good!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0