12 juni 2011 : the end

började rimma, blev till paragrafer av ord som började med s etc. Har läst hela dagen, tills solen försvann ute. Linda och jag lekte dress-up igår och drog på oss finklänningar och högaklackar! tyvärr orkade vi inte med dem så länge, men några glas sangria @freddies jobb och fint sällskap av jaz, petter, kalle mfl hanns med.
.
lol, leker poet. tror jag hade gjort mig bra som det. ska bara genomgå lite anger management först. ill end up like strindberg, isolerad, lämnad, sviken, med grymma idéer och talang som ingen förstår sig på. socialt handikapp. haha. omg. ni skulle bara veta. tro inte så jävla bra om er själv. vi gör alla misstag, konstant, grova misstag, tydligen förlåts de allra flesta, mina misstag glöms aldrig. men det viktigaste är väl att man inser själv vad man gjort? right?! o när man gör det spelar det ingen roll om man får förlåtelse, man får väl bekräfta sig själv. göra bättre ifrån sig nästa gång, lära av sina misstag. ingen känner dig bättre än du själv o ingen ska komma o säga när du menar saker eller ej. det vet bara du. its all good. det vet ni, anything u can do, i can do better. hejhå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0