10 juni 2011 : till berlin

satte mig vid tvn med en kebab i knät och blev lyckligt överraskad när ett program om berlinmuren började på 2an. Har någon konstig känsla som jag inte kan definiera. Något nytt? Nej! Verkligen inte.. Vill börja om, ta tillbaka och ångra. Det går inte för man ska inte göra saker man ångrar. Men man ska heller aldrig be om ursäkt, man ska tänka innan man agerar men det är viktigt att säga vad man känner. Jag har fan ingen koll. Idag blir det en hemma-sittar-kväll för jag har ingen student att gratta! Och dessutom börjar jag jobba klockan 6 imrn bitti. Hade varit awesome att dra utomlands nu och glömma livet.
.
Jag är typ ledsen över att jag inte får uppleva en världshistorisk händelse, något som gör mitt liv extraordinärt. Eller kommer på någon fantastisk ide! Sätta min prägel på världen.. Istället kollar jag på total black out och ska snart agera studentskjuts åt syrran mfl. Blev precis lite kär i fredde som är med i dagens program haha! Fjantig, fjollig, söt och i den tajta dräkten de har hänge det lite snett där nere ^^ blev lite varm inombords när han hånade sig själv över nagelborsten &trodde att ett huvud var en kanin XD


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0