20 juli 2011 : dansskorna

Är sÅÅÅÅÅ sugen på att dansa, bara några dagar kvar till emmaboda! PEPPAAA!
.
Jag har jobbat för mycket och sovit för lite de senaste dagarna, är konstant trött! Hehe, i fredags satt jag och Andreas på Chez ami, lördags var det bbq med korridoren, kingan &sen villafesten, söndag såg jag harry potter och i måndags kom alex på besök så vi käka på hard rock och drog ner på andra lång en sväng med emil! Det var awesome! På tisdagen sov vi länge, gick på stan & Nina joina en fika. Nu ska jag ner på stan och fika med kungen! Har inte sett honom sen skolan slutade! Glömde tillägga att mor&far var här också, åt indiskt, kollade lägenhet och mumsade glass! bra dagar, så bra dagar!
.
Har besluts/penga-ångest!
.
Är kärlekskrank, määäh... Vill hålla hand och kramas&pussas & va alldeles sådär knepigt, jobbigt nykär, så mycket så det irriterar människor osv... bläää.
.
There's your update. hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0