2 juli 2011 : so what

So what att alla mina planer alltid fallerar, att jag aldrig kan bestämma mig eller gör något vettigt med mitt liv. Det är 24 grader ute och jag sitter inne. Where to go?! Det löser sig alltid... Som vanligt börjar jag bli uttråkad, för jag är en rastlös person. En rastlös sökare som hur bra jag än kommer ha det alltid kommer tro att gräset är grönare på andra sidan. Thats just me, so what? -det blir inte bättre ibland. Det jobbiga är att halva jag är i hbg, halva är här i göteborg. Varför kan man inte flytta hela sitt liv? varför är det alltid delar kvar på en annan plats, alldeles för långt bort?
.
Frågade linda häromdagen vem som är den mest givmilda och snällaste killen vi känner, fick inget svar.. Vem ska då bjuda mig på räkor och vitt vin en sådan här kväll? Då jag verkligen behöver vara 20! 3,5 från affären will do me no good. I need to get shitfaced to forget whats fkn shit with my life. Haha. Så filosofisk jag är, som vanligt.. Bring it life! Jag brukar aldrig säga nej, varför får jag aldrig säga JA dåååå!?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0