11 juli 2011 : time machine

Borde börja måla och läsa och odla nått kul, misstolka inte, menar typ krasse eller nått lame. Kan ju knappt hålla min orkidé vid liv! Lyssnar på bra musik, kollat på Charlie St Cloud, borde gå på festen på första våningen men ORKAR bara inte.. Letat klänning som inte finns, och böcker! Hittar inte Hur man botar en fanatiker... Bara massa annat intressant som jag inte har råd att köpa.. Väntade på att tilde skulle ringa så vi kunde boka resa.. But she didnt. Så nu ska jag läsa! Imrn ska jag träffa Nina. Nöjd som tusan med att inte göra något, det känns skönt att ha hittat tillbaka!


Kommentarer
mary

jag har hur man botar en fanatiker ifall du vill låna!

2011-07-12 @ 15:04:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0