1 juli 2011 : this week

konstant upptagen kan man väl kalla det, vilket passar mig mer än utmärkt! :)
.
I tisdags var det WTAI med massamassamassa bra band och även om jag jobbade hade jag jäätte trevligt sällskap och såg alla bästa spelningarna; COLDPLAY, Brandon Flowers, lite Bright eyes, Paulo Nutini, The ark, Serenades och Royal Republic, lite daniel adams-ray med. HELT KLART värt att inte sova nått!
.
Sen har jag jobbat som en liten gnu, och när jag inte gjort det har jag hängt med linda och paula + folk och chillat på linnéterassen bla. Igår var vi i Markus stuga i Varberg och grillade och gick till bodegan, huuuur trevligt som helst! Nu sitter jag hemma, trött som satan efter 4e dagen av långa pass på jobbet, imrn är jag ledig så då ska jag sova!
.
Johan är i gbg, men tid för mig har han inte.. bitch! Vi får la ses imrn, snackades om fäst eller? eller? Daniel sa det...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0