30 januari 2011 : himlen är oskyldigt blå

Urfint väder idag! Ska dock bara läsa Kommunikation.. Det har varit ett par fantastiska dagar! Utomordentligt bra har jag det. (För allas bästa lämnar jag gärna ute de små detaljerna med upptåg som att lyckas hamna på fel spårvagnar &sluta i Torp eller som den gången då jag trillade hem ensam upp för Johannebergs-backen klockan 4. Eller varför inte när kineserna bjöd på godis... SÅ ÄCKLIGT med inlagda sötpotatisar?! Tror inte mamma vill höra sånt!)
.
IAF UNDERBAR helg! Insparken i torsdags började med en flaska vin &några klasskompisar här, fortsatte med faddrar, "snatteri", öl &andralång. HUR BRA? SÅ BRA! Jag kommer med mina awesome idéer om att vi kan få vår lärare att maila sin autograf eller fota en keramik strippa ist för en riktig (uppgifter vi fick under kvällen). Mina idéer är inte så uppskattade som man skulle kunna tro, tyvärr.. Vi kom dock på andra plats, har en fin pokal här!
.
Fredagen ägnades åt ..nuthin? Ebba kom över &mamma &pappa kom hit! YAY! Efter två handbolls matcher med fransmännen &en two man preparty blev det andralång &sist efterfest hos Haris tills killarna blev hungriga. Pommes kl6, vä?
.
Mamma väckte mig klockan11 lördag morgon &halv12 var man mör men i stan för en runda på stan med mum &Viktoria. Hittade två klänningar; UTOMORDENTLIGT SNYGGA JAA! Lunchade på Bee, awesome place; majoriteten är gay &maten är asgod! Sen hem, somna i soffan, fixa sig then off to Kock&Vin för att fira farfar. Fem rätters &några glas vin. SJUKT GOTT! Somnade direkt när jag kom hem! Jag har det bäst, tror jag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0