21 januari 2011 : stolpar

Andra dagen gick galant! Slutade 2h tidigare än schema =
  • Lunchade på Tintin med classmates
  • Klättrade upp till Skansen Kronan (ccccp halt)
  • Gick på konstmuseum
  • Besökte Handels (jag &Andreas vill plugga där sen)
  • Fikade på Evas Paley (pa:lä) med Ebba och Andreas
  • Tränade 1,5h järnjympa intensiv, höll på att DÖ!
Väl hemma &duschad (cirkus 2230) var jag hungrig, gick ut i köket i min fina pyjamas och hittades av Haris som mer eller mindre tvingade med mig till Chalmers på pubruda! AWE-SOME! 10 minuter senare slänger jag i mig köttbullar och springer ner för att möta ett gäng halv fransmän, en tyska och en fransyska. Bra kombo! Vi hade huuuur bra som helst och jag ramla i säng vid ...? Lagom ändå! Idag har Haris &jag sett bakisfilm, nu borde jag plugga och dra ner till Willys och kirra mat! Daniel borde ringa också! pooss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0