21 januari 2011 : go:teborg är hemma

Trodde inte att det skulle hjälpa att flytta men GUUUD, OM DET HAR! Mitt humör går JU upp&ner, det kan vara för att allt är nytt och att jag inte helt har kommit in i det, men jag känner ett sådant LUGN. Göteborg är som ett lyckopiller för mig! FAN va skönt det känns! Jag trivs som fisken i vattnet här! Att flytta är nog det bästa som hänt mig! När jag känner att jag kan göra inget utan någon och ändå inte vara ensam är jag hemma. Och detta är hemma för mig nu. <3
Saknar familjen<3 Mest världens finast syster som skickar gulliga sms till mig och säger att det är tomt hemma!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0