16 januari 2011 : idag

Har varit långsam idag, kom inte upp förän vid 11oo, kollade lite tv och träffade lite korridorsgrannar! Trevliga! Kom nog ut vid 13oo tiden för att ta en promenad ner till stan och leta lite böcker. Blev inte så mycket gjort; ett bibliotekskort och en halsduk rikare + en fika i min ensamhet på NK. Mycket telefon!
Skulle träffat Daniel nu och lagat mat, men bakiskillen dissa.. Tråkigt för mig, lagade musslor och pasta själv och ska skypea med P nu ist. Imrn tänkte jag hitta till skolan, köpa tallrikar och träffa Anna för en fika! Ser ut att bli bra! :)
Trivs riktigt bra här, än så länge! Fast att jag är lite ensam, men jag är bra på det där med att umgås med mig själv. Haha, ett tag iaf! Flummar med min neighbours och sånt, nog med social kontakt? Mmhm.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0