15 januari 2011 : Göteborg

Har installerat mig i Göteborg nu! Det är riktigt fint och hemtrevligt, iaf i mitt rum! Har träffat två tjejer i korridoren, not so fun.. yet! Var är alla andra?
Ni ser antagligen skillnad på mina ögon på bild 1-3 och 4-5; de sista är helt enkelt nu efter att mamma och pappa åkt ifrån mig.. Määh känner mig lite ensam och lost. MEN ska nog leka lite med min fina pendel, fick den av Petter! Hehe awesome shit alltså!
Har lite dilemman också; vad ska jag göra ikv? Koka te el dricka cola? Läsa el kolla film? Äta chips el apelsin? Haha, big probs. Imorgon ska jag nog ut och explore the city lite.. Fan det är stort alltså. Det är riktigt stort. Jag är lite rädd.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0