12 januari 2011 : macintoch

Fin dag igår alltså! Först ansiktsbehandling, hon är så sjukt trevligt nere på Fortuna, sen tandläkaren och sist hämtades min fina MacbookPRO! Den är sjukt fashion! Hann tom med en fika på Grand med Freddie och Jennifer, som jag inte träffat på aslänge! Sen stack jag till Petter och kollade Black Swan. Den va skum.. men mycket bra! När klockan va cirkus 2230 va vi hungriga och stack till Max. Summasumarum: BRA DAG!
Idag är en mindre bra dag; IDIOTERNA på matteintensiven tycker att jag ska betala för något jag aldrig fått = hjälp med matten.. Klara det bra utan dom! Kom inte ens förta gången.. jävla cpn!
Ska börja packa nu! Shhiiiieet flyttar om 3dagar! :O


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0