24 februari 2011 : jeedii

Här kommer några sköna göteborgsskämt! Är svag för dem.. sista är nog lite intern &måste uttalas på grooov göteborgska a la julian!
.
Vad sa Darth Vader när han möter Luke Skypwaker på Avenyn?
Jeeee-diii! (HAHAHA! älskar den!)
.
Katt åt paj, kom i form.
Katt åt elskåp, blev proppmätt.
Katt åt släp, blev dragen. osvosv.
.
Drrraa opp maj!
.
Och med det avslutar jag mitt inlägg och tackar för en trevlig vecka! Igår stressade jag satan mellan B6möte, SG-möte, hem &alla götets bibliotek. lol. Nu är det helg (om2h). På lördag blire tjejmiddag hos Nina &på söndag ska JAG på sci-fi mässa(?). sick. HA D!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0