19 februari 2011 : DAGEN D!

Det är fantastiskt väder ute idag! Jag har pluggat, städat mitt rum OCH köket, nu ska det solas och sen ner på stan en runda, därefter är det bara att fixa sig och ta ett glas vin med ebbsan! För ikväll ska vi på finalsittning! Dessutom har jag hunnit:
  1. boka Håkan&Arken på Sofiero i sommar! whoop! HURBRA? SÅBRA!!
  2. kollat in Basse inför kvällens melodifestival, MJAU säger jag bara!
Loving life! Min lillebror Felix fyller myndigt idag, han är så söt! Innan kunde man se honom på apoteket i Nordstan, nu är monopolet borta, tyvärr.. Massa GRATTIS till honom iaf! <3 En bild på mig &lillisen, anno 2008!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0